Next Level Learning
Hogeschool van Amsterdam
Beoordeel deze stelling in de De kwaliteitscan
Deze stelling is beoordeeld met Ik wil hier aandacht aan besteden Geen aandachtspunt op dit moment
Organiseren
doel

Bij elk topic beschrijf ik in de description wat de studenten ermee moeten doen. Dit is in lijn met, en werkt toe naar, het doel van de course.

Begrijpen jouw studenten goed wat je van hen verwacht? Gebruik hier de descriptions van een course en topic voor. Als je hier een datum/deadline aangeeft, komt dit terug in de calender.

Wil je alle descriptions en datums in een keer aanpassen? Dit kun je doen door in het module-overzicht bovenaan te klikken op de knop [Bulk Edit]. Je kunt per topic aangeven of het voorbereiding is, voor de les zelf, of huiswerk.

Aanpassen van de descriptions

Het doel van elke topic is omschreven

Het doel van elk topic is hier goed beschreven.