Next Level Learning
Hogeschool van Amsterdam
Beoordeel deze stelling in de De kwaliteitscan
Deze stelling is beoordeeld met Ik wil hier aandacht aan besteden Geen aandachtspunt op dit moment
Organiseren
auteursrecht bronnen literatuur

Ik heb een overzichtspagina gemaakt met verwijzingen naar gebruikte/bruikbare boeken, artikelen, clips, etc.

Weten studenten wat de verplichte stof is? Willen geïnteresseerde studenten soms meer weten? Geef hen die opties. (en/of de HvA-bibliotheek-catalogus- of -database-vermelding – via Insert Stuff). Uiteraard houd ik me aan het auteursrecht.

Voorbeeld

discussie forum: om voorbeelden die iedereen inbrengt te delen.

inspiratie van elke deelnemer

Deel dit materiaal via de mail

Het materiaal van deze stelling

Deel dit materiaal via de mail